بازی های واقعیت مجازی چین هدف موفقیت دنیای واقعی است
چن جیوشیائو عینک های واقعیت مجازی را برپا می کند و بلافاصله به یک دامنه اسکی پوشیده از برف منتقل می شود ، که در آن او بدون اینکه هرگز شانگهای را ترک کند ، اسلحه می کند.


چن 25 ساله پس از ظهور مجدد در دنیای مادی ، گفت: "من احساس اسکی بی وزنه بر کوه را داشتم."

وی می افزاید: "مناظر اطرافم بسیار معتبر بودند."

چن ، کارگر میهمان نوازی ، گفت که به دلیل صحبت کردن از دهان دوستان با فن آوری ، وارد یکی از بازی های VR شانگهای شد.

براساس گزارش مشترک گروه مشاوره iResearch و Greenlight Insights ، چین در سال 2016 حدود 3000 آرکیدر VR را در سال 2016 تخمین زده بود و پیش بینی می شد که بازار بین 1320 تا 1321 برابر 13.5 برابر شود و به 5.25 میلیارد یوان (782 میلیون دلار) برسد.

سود حاصل از هدست ، تجهیزات ، بازی ها و سایر محصولات را نیز اضافه کنید و جای تعجب نیست که صنایع تقویت شده و واقعیت مجازی در مورد چین هیجان زده هستند.

Digi-Capital مشاوره سیلی ولی در گزارش سال گذشته گفت: "رشد چین در پنج سال آینده می تواند شاهد آن باشد که AR / VR در درازمدت تسلط دارد و نه با حاشیه اندک."

وی افزود: "چین این پتانسیل را دارد که تا سال 2022 بیش از 1 دلار از هر 5 دلار صرف شده در این صنعت را بگیرد."

کمبود کیفیت

یک عامل مهم دولت چین است.

دولت برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در فن آوری های نسل بعدی ، از جمله واقعیت مجازی ، فشار زیادی را برای چین دارد
ده ها میلیون چینی به بازیکنان وسواسی بازی های ویدئویی موبایل تبدیل شده اند و این نگرانی از اینکه چین در حال پرورش نسلی از جوانان نزدیک به معتاد به بازی های نبرد بوده است ، نگرانی کرده است.

مقامات سال گذشته تعداد نسخه های جدید بازی و زمان بازی جوانان را محدود کردند ، صنعت را متلاشی کردند و میلیاردها دلار از ارزش بازار بازیکنان بزرگ از جمله غول بازی Tencent استفاده کردند.

اما دولت تلاش زیادی برای تبدیل شدن به یک رهبر جهان در فن آوری های نسل بعدی از جمله هوش مصنوعی و وسایل نقلیه خودمختار دارد. VR در این طبقه مورد علاقه قرار گرفته است و از ت های ترجیحی بهره می برد.

چن وی ، مدیر بازی های Arcane Shanghai VR گفت: VR احتمالاً از سرنوشت بازی های ویدیویی موبایل در چین جلوگیری می کند.

او هزینه نسبتاً بالایی از بازی های آرکید را تا y 70 یوان (10 دلار) یا بیشتر برای یک بازی 15 دقیقه ای و تنظیم سیستم های خانگی ذکر می کند.

وی گفت: "اعتیاد خردسالان دشوار است."

صنعت بازی های VR نوپا از کمبود بازی های با کیفیت رنج می برد.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها