هنگامی که تعمیر پمپ وکیوم زیر خلاء خشن کار می کند (فشار ورودی بیشتر از 133pa است) ، غبار روغن از درگاه اگزوز تخلیه می شود. علت مه شکن روغن این است که فشار در محفظه فشرده سازی هنگام کار در خلاء خشن به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و گاز اگزوز به شدت با فشار از درگاه اگزوز کوچک می شود. روغن در نزدیکی سوراخ کوچک و دریچه اگزوز طبق همان اصل سمپاش اتمی شده و با گاز از پمپ تخلیه می شود. این غبار روغنی اساساً بدون در نظر گرفتن اندازه پدیده در آنجا وجود دارد. علاوه بر این ، این نوع غبار روغن هیچ تأثیر منفی بر روی پمپ نمی گذارد ، بلکه نه تنها هوا را آلوده می کند ، بلکه به کف و وسایل داخلی نیز آسیب می رساند. به منظور جلوگیری از این نوع آلودگی ، لوله اگزوز هنگام نصب باید به فضای باز وصل شود.
6. لوله ورودی هوا باید بسیار محکم باشد ، حتی اگر نشتی کمی وجود داشته باشد ، بر میزان خلاء تأثیر می گذارد. در اصل ، خط لوله ورودی هوا باید تا حد امکان کوتاه باشد ، با اتصالات و آرنج کمتر باشد و خط لوله وصل شده با بدنه پمپ نباید از قطر پمپ کوچکتر باشد.
7. لوله ورودی آب خنک کننده باید به دریچه هایی برای تنظیم حجم آب مجهز شود. در حین کار ، دمای آب خنک کننده در ژاکت آب پمپ باید بین 20-40 controlled کنترل شود و دمای آب نباید از 40 exceed کند تا از پوسته پوسته شدن در ژاکت آب جلوگیری شود.
8- اگر گاز استخراج شده بالاتر از 40 باشد ، باید تا دمای معمولی خنک شود.
9- هنگام کار پمپ ، حداکثر دما نباید از 85 exceed کند
10. هنگامی که پمپ در شرایط کار عادی کار می کند ، سطح روغن باید نیمی از سطح روغن در مخزن روغن باشد و در صورت عدم کفایت ، باید آن را با روغن تکمیل کرد.
11- وقتی پمپ روغن را تغییر می دهد ، حدود 1 کیلوگرم روغن را به ورودی هوای پمپ اضافه کنید و بقیه روغن را از طریق سوراخ پر کننده روغن روی مخزن روغن اضافه می کنیم.
12- ارتفاع ترکیه 300 میلیمتر باید بالاتر از پمپ اعمال شود ، یعنی لوله های با ارتفاع 300 میلی متر ابتدا در درگاه خروجی پمپ و سپس کانال خروجی وصل شوند. به این ترتیب ، هنگام خارج کردن پمپ ، می توانید مخزن روغن را تا زمانی که لوله بدون حرکت کانال اگزوز خارج شود ، از هم جدا کنید.

http://bookmark-dofollow.com/story6815817/تعمیر-پمپ-وکیوم-آبی


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها