تعمیر پمپ وکیوم پیستونی شروع و متوقف شود

1. آماده سازی قبل از شروع کار:
A. سفتی کمربند را بررسی کرده و قبل از شروع استراحت کنید. پس از شروع ، پیچ را روی پایه تنظیم کرده و آن را آهسته سفت کنید تا گشتاور شروع آن کاهش یابد.
ب بررسی کنید که آیا تمام قطعات سست هستند و آیا فرمان موتور شرایط پمپ را برآورده می کند یا خیر.
ج بررسی کنید که آیا سطح روغن در مخزن روغن تقریبا نیمی از سطح روغن در مخزن روغن است.
د برای پمپ که مدت طولانی کار نکرده است ، قبل از شروع بررسی ، باید نحوه شروع کار موتور را به صورت متناوب اعمال کرد تا بررسی کند که چرخش انعطاف پذیر است یا خیر.
ه شیر آب خنک کننده را باز کنید.
f اگر دمای اتاق در زمستان خیلی کم است ، قبل از شروع کار باید پمپ گرم شود. به دلیل داشتن ویسکوزیته بالای روغن در دمای پایین مانند راه اندازی ناگهانی ، موتور را بیش از حد بار آورده و به قسمت های پمپ آسیب می رساند.
گرم اگر بین سطح روغن آینه روغن در مخزن روغن و سطح روغن هنگام پارکینگ تفاوت معنی داری وجود داشته باشد ، باید قرقره کمربند پمپ چرخانده شود تا قبل از شروع روغن ، روغن حفره پمپ را درون مخزن روغن تخلیه کند. در حالت خلاء ، هنگامی که روغن بیشتری در همان زمان در حفره پمپ باقیمانده باشد ، شروع به کار مجاز نیست.

2. شروع:
الف. سوئیچ برق را روشن کنید و موتور را شروع کنید.
ب بررسی کنید که آیا آب خنک کننده و روغن روان کننده طبیعی هستند یا خیر.
ج بعد از گذشت حدود پنج دقیقه و همه جوانب طبیعی است ، به آرامی شیر ورودی هوا را باز کنید تا از افزایش بار پمپ جلوگیری شود.
3. خاموش شدن: خاموش شدن پمپ از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، در غیر این صورت شروع دفعه دیگر دشوار خواهد بود. در اصل ، خاموش کردن باید مطابق یک سری مراحل انجام شود:
الف. شیر ورودی را روی لوله ورودی ببندید.
ب دریچه شارژ را باز کنید تا خلاء موجود در پمپ شکسته شود.

http://mediajx.com/story7870948/تعمیر-پمپ-وکیوم-آبی


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها